Post by flipinaxschilor on Mar 4, 2022 16:45:49 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Color Fill 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Color Fill 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder øker edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Color Fill 3D 2022 version ▞▞▞
Annonsefylt sløsing med tid, data, alt. Spillet er faktisk morsomt, men hvert eneste trinn utløser en 15 sekunders annonse, vanligvis den samme, forferdelige, spillbare annonsen! Gå ned et nivå? AD. Vinn et nivå? AD. Prøv et nivå på nytt? AD! Men! I tilfelle annonser ikke var nok, er det i spillvaluta, mine venner! Er du seriøs med dette? Hadde mer moro å skrive denne negative anmeldelsen enn selve spillet. Håper selskapet bruker all fortjeneste på å betale for positive anmeldelser av dette anstendige spillet fullstendig ødelagt av grådighet.
Color Fill 3D Slagalice xdup
Jeg er oppriktig overrasket over at annonsene ikke har annonser! Dette spillet er sterkt overveldet av et hav av annonser. Jeg antar at jeg kunne kjøpe annonsefri, men hva er vitsen når du ikke engang kan utvikle F2P-versjonen som representerer en rettferdig rettssak? Jeg får ikke en god følelse for spillet. Jeg avinstallerte etter noen nivåer fordi jeg brukte mer tid på å se enn jeg kunne bruke på å venne meg til spillingen.
alginatsaetmCFh.w610.h610.fill. 3D-støpesett (alginat + gips) med COLOUR FIX. kr 369,00 ... 50 ml Colour Fix som brukes som lakk for beskyttelse fra støv.
Color Fill 3D Puzles owd
Elsker denne appen, og den er veldig adoktiv etter mitt valg. Det er veldig enkelt når jeg først lastet det ned, jeg trodde det skulle bli veldig kjedelig, men nei. Jeg ville definitivt gitt denne appen 5 stjerner. Jeg har ikke noe dårlig å si om det så langt. Jeg er fornøyd med det.
Det er gøy, men kan du fikse det faktum at du må vente i 3 sekunder bare for å prøve igjen. Det er også spor med annonser, men jeg bruker bare flymodus
Da jeg så tillegget, likte jeg det helt, men i stedet for å klikke på installeringsknappen, klikket jeg på hjemknappen. Jeg visste ikke navnet. Så endelig, etter noen dager, fant jeg ut dette spillet. Jeg er veldig glad i dette spillet, og jeg er litt avhengig av dette spillet.
Lonely One : Hole-in-one Olahraga ktj
Dette pleide å være et morsomt spill, et jeg likte som en litt tidssløser. Det var annonser, men det var ikke mange, de var korte og de kom ikke ofte. Nå får jeg lange (over 20 sekunder), annonser som ikke kan hoppes over etter hvert nivå og mellom de to delene av et nivå? Nei takk. Jeg drar nå. Ha det.
Dette er utrolig, jeg har ikke sett bedre apper enn dette, og jeg tror Color fill 3D er det beste puslespillet jeg noen gang har funnet. Jeg forstår ikke hvorfor folk klager på annonsene, annonsene er ikke så mye. Dette spillet er virkelig flott og vil gjerne spille det hele tiden.
Det er et fantastisk spill, egentlig. men jeg må utføre 2 stjerner fordi, 1: Selv om jeg setter pris på at du har laget det slik at vi kan se et tillegg for å ikke slette arbeidet ditt, skulle jeg ønske du BARE GJØR DET VALGFRITT!!! Til å begynne med er det flott, men så fortsetter det å få deg til å se den SAMME annonsen om og om igjen, pluss at du har 700 diamanter og du er akkurat som "LA MEG BRUKE MINE DIMONTER!!!!!!!!!!" Jeg misliker også måten du gjør utfordringene på. 2/1: du bør gjøre dem gjenspillbare. 2/2: du bør gjøre dem annerledes. IKKE BILDER!
Alt for mye reklame
Er det mulig å presse inn noen flere annonser fordi 30 sekunder med annonser for 15 sekunders spill rett og slett ikke virker nok.
Hadde vært et greit spill men ADS!!!!!! ANNONSER!!!!!! ANNONSER!!!!! Hvis du vil se kontinuerlige annonser hele dagen lang, last ned dette spillet. Hadde belastninger i ca. 15 minutter og måtte stenge (etter 5 eller 10 sekunders ventetid) på minst 50 annonser.... Var sannsynligvis mer. For DEVS, hvis du vil at folk skal fortsette å bruke appen din, HVORFOR så mange annonser? Det er bare å be om å bli avinstallert, og du vil tjene langt mindre INNTEKTER i det lange løp fordi ingen vil ha spillet ditt...
Bare nei
Elsker spillet det er veldig kult
Spill Fill The Gap på FunnyGames gratis! Få direkte tilgang til dette online spillet i nettleseren - tilgjengelig uten nedlastninger! Ha det moro!
Color Fill 3D Slagalice jcu
Det er et morsomt spill for å fordrive tiden, men på nivå 280 stopper det. Etter at alt er fullt går det ikke til neste nivå.
Reagerer dårlig på berøring. Beveger seg så hakkete
Kontrollene er dårlige, "sveiping" for retningsendring gir ikke mulighet for raske bevegelser. Dette fører til flere feil. Noe som fører til problem nummer 2, annonser. Så. Mange. Annonser. 30 sekunders annonser etter hvert mislykket forsøk. Kortere annonser mellom hvert nivå. Avbryter spillet alvorlig. Disse to problemene kombinert gjør dette spillet uspillbart.
Color Fill 3D پزل phwf
Color Fill 3D Geduldsspiele yzja
App Holdings | Enkelt tegne, legge til enkle og 3D-tekst og klistremerker, ... Text color: Set your text to any fill option you want, be it a simple color,
Det er bra men ikke så veldig gøy spill😄
Flott spill! Jeg elsker hvordan du får flisene til å bevege seg for å gjøre det mer utfordrende. Det eneste rådet jeg kan gi deg er å prøve å ikke ha så mange annonser som det er nå. Jeg vil definitivt anbefale det til alle som liker morsomme og avslappende spill.
Ikke en dårlig tidssløser.. Men jeg ser ikke poenget med å samle edelstener siden de ikke kan brukes... for å fortsette må du se en videoannonse.. Jeg vil gjerne ha muligheten til å bruke edelstener dem for å fortsette turen gå.. Veldig mange annonser...
fint spill fulltidspass
Dette spillet er en annonsefest. Jeg ble rammet, og det gir meg en mulighet til å starte der jeg slapp hvis jeg ser en annonse. Jeg klikker "nei takk" jeg kom ikke så langt inn på nivået uansett. Jeg må i stedet se en annonse uansett. Og PSA, når du gjenoppstår etter å ha dødd, må du gjøre om det forrige nivået, så når jeg slo forrige nivå fikk jeg en annen annonse... Jeg måtte gjøre om det jeg gjorde på nivået og det forrige nivået og se 2 annonser på det tidspunktet Jeg skulle bare ha sagt ja... uansett, jeg ville bare bestått, ikke gøy..
Blank Light Blue Magic Circle Fill Arkivvektor (royaltyfri ...
Halloween 3D Color by Number: Voxel Coloring Book ... Lister: 0 + 0 Poeng: 0 + 58 Pixel Block Coloring Book by numbers is color fill game for all .
Det er gøy, men ballen er veldig rask og den stopper ikke, og etter hver runde er det en annonse. Levalene er veldig hardedddddddd!!! Ja, det er morsomt, etter noen få leveals ble jeg kvitt det, stol på meg, det er ikke verdt tiden din.
Line Color free Games 2020:color line fill 3d game APK ... Enjoy color fill puzzle 3d Paint road with line color jump 3d offline game 2020.
Hvert enkelt nivå tvinger en annonseovervåking. Hvis du mislykkes på et nivå, går du tilbake til det forrige nivået, som krever re-se av annonser for begge nivåene. Ofte beveger blippen seg i en annen retning enn den du sveiper den, noe som resulterer i et tap som ikke burde ha skjedd.
Det er en morsom app, men det er så mange annonser at det er så dumt og nivåene må være vanskeligere blir bare litt kjedelig med alle annonsene du ser på flere annonser enn du spiller spillet, men bortsett fra det er det en god app.
Last Ned Color Roll 3D APK For Android-Enheter - Rull og ... Perfect Roll Puzzle · Color Roller - Match Colors 3D · Color Fill 3D
Annonser Annonser og flere annonser. Det er ingen måte du har mer enn 4 stjerner. Tror ikke det i det hele tatt. Du må se annonser hver gang du går glipp av, mens du prøver å lære å kontrollere. Avinstallert av 3. nivå. Pluss at du ba meg anmelde på nivå 2. Det er derfor jeg ikke tror på vurderingen LOL
Greit spill, men alt for mange annonser. Noen ganger 2 annonser rygg mot rygg. Annonser mellom alltid nivå og noen i midten av nivåer. Jeg forstår at det er et gratis spill og de vil tjene penger, men dette er vanvittig overdreven.
Crazy Labs Zoom Out 3D! ... Zephyrmobile Hey Color: Fargelegging Spill ... Grow Pixel Blackbox – hjernetrim og gåter.
det er så gøy, og jeg vet det fordi jeg hadde dette spillet før. Jeg kan installere det snart
Responsen på sveipet er veldig treg, det ville være fint at du i stedet for å sveipe kunne la fingeren stå på skjermen og kuben ville følge den. Dessuten er det alt for mange annonser, spillene er veldig raske å løse, slik at du bruker mer tid på annonser enn i spill. I tillegg, hvis du vil beholde nivået du er på, må du se hele annonsen uten å hoppe over. Konklusjonen er mer frustrerende enn moro. 🤷🏽
Amazing Color Fill 3D 4+ - App Store